2013. november 28., csütörtök

8.fejezet

Éreztem a leheletét a nyakamon, majd megpuszilta az említett helyet és elhúzódott tőlem.Én megszólalni nem tudtam a meglepődöttségtől.
-Nem illesz Liamhez.-mondta és a szemembe nézett.
-Ez alatt meg mit értesz?-kérdeztem kíváncsian.
-Azt, hogy nem illesz hozzá.Hozzám illesz.-mondta komolyan.
-Na jó Zayn.Ezt most hagyd abba.-kezdtem ideges lenni.
-Komolyan beszéltem.-mondta, majd el is tűnt.
Idegesen lépkedtem az ajtó felé.Egyszer csak Liam termett előttem.
-Mit csinált Zayn?-mondta idegesen ő is.
-Semmit.-válaszoltam nyugodtabban.
Felsóhajtott, majd megölelt.
-Mindent hallottam.-mondta szomorúan.
-Te hallgatóztál?-húzódtam el tőle.
-Dehogyis..csak mivel tudod a gondolat olvasás az én képességem ezért hallottam Zayn gondolatát odalent.
-Értem.-néztem szemeibe.-Menjünk le.
-Szeretlek, most és mindörökké.-mondta és közelebb lépett, majd megcsókolt.
-Én is téged.-nyögtem két csók között.
Elmosolyodott, majd keze lejjebb csúszott derekamról.Egy ideig elidőzött a fenekemen, majd lejjebb ment és a combomba markolva felemelt.Én csak átkaroltam a nyakát, de ezzel csókunk nem szakadt meg.Elmosolyodott, majd hirtelen arra kaptam az eszem, hogy a szobájában vagyunk.Óvatosan lerakott az ágyára, ami mellékesen nagyon kényelmes volt.Felém mászott és kezét a fejem mellé támasztotta, így csókolva engem.Egy ideig ebben a pózba voltunk, majd mikor Liam többre vágyatok, akkor egyik kezével megfogta a pólóm végét és lassan elkezdte felhúzni.Persze, mint minden jó közepette valaki megszakítja,hát ez is így volt.Louis az ajtót kinyitotta,majd az ajtónak dőlve figyelt minket.Éreztem, amint Liam visszaigazítja a pólómat,majd megcsókol és feláll.Gyorsan felülök, majd nézem a fiúk közötti szem kontaktust.Hosszú néma csönd után Louis megszólalt:
-Bocsi,hogy megzavartalak titeket csak megszerettem volna kérdezni,hogy lejöttök e  filmet nézni ?-mosolyodott el.
-Persze.-vágtuk rá egyszerre Liammel, ami következőében mind a hármunkból kitört a nevetés.
Lementünk a többiekhez, akik már lent vártak ránk kivéve Meget és Zaynt.

*Meg szemszöge*

Álmomban a szüleimet láttam.Figyelnek engem minden egyes pillanatban és azt mondják vigyázzak a jövőre, mert valami baleset fog történni.Hirtelen fényből és napos esőből,sötétség lett.Nem később szakadni.
-Úr isten hol vagyok?-kiabáltam.
- A legrosszabb rém álmodban.-hallatszott meg mögülem egy férfi hang, majd valamivel leütött.
Sikítva ébredtem fel ebből a szörnyű álomból.A könnyeim patakként folytak le az arcomról.Próbáltam abbahagyni, de akkor újra előtörtek az emlékek és jobban sírtam.Az ajtó kicsapódott és Zayn állt az ajtóba.Még jobban megijedtem. Beljebb sétált lassan, maga után bezárta az ajtót.A nyakára pillantottam és láttam,hogy véres.Hm mintha olvastam volna ezt egy könyvben.A könyvben az volt, hogyha egy másik vámpír , aki átváltoztatta az úgynevezett "utódját", majd miután később újra megharapja egy ideig tudja irányítani.Szóval most is ez állt a dolog mögött.Míg én magamban gondolkodtam Zayn egyre közelebb került hozzám.Nagyon féltem,de kiabálni meg menekülni nem is tudtam volna és hülyeség is lett volna.Így hát próbáltam visszanyerni a higgadtságomat.Egy ideig sikerült, de amint Zayn végig simította a karomat megingottam.Szememet lehunytam és szépre és jóra próbáltam gondolni.
- Te vagy az első olyan ember, aki még ilyenkor is higgadt tud lenni.-suttogta a fülembe,majd  hátulról átkarolt.
-Zayn ez nem te vagy.-suttogtam, miközben megfogtam a kezét.
-Ez én vagyok! Eddig a fiúk miatt visszafogtam magam,de most Laya rám talált újra és felnyitotta a szememet.-Figyelj mindjárt feljönnek a többiek ha megkérdezik mit csinálunk, akkor mondd azt, hogy romantikázunk. Megértetted?- mondta halkan és lágyan,de én nem válaszoltam.
-Megértetted?-kérdezte újra de ingerültebben és megszorított.Hevesen bólogattam,majd ellazítottam és én azonnal megingottam.
-nyugi.-suttogta a fülembe,majd előre hajolt és megcsókolt..Pont abban a percben léptek be a többiek. Mindenki fején a döbbenetség látszódott.,de Niallén nem. Rajta a szomorúság,düh, csalódottság, fájdalom látszott. Lassan tett egy lépést,majd hirtelen előttem teremt. A kezek amik eddig fogtak eltűnt és helyette egy hangos kiáltást.Magam mögé néztem és láttam, hogy a fal kidőlt és Zayn sehol se volt.Niall rám nézett,majd kezét lassan felemelte. Átgondoltam magamba,ami most történt és csak vártam.
-Ne Niall ne!!-mondta Liam,de sajnos már későn. Niall keze az arcomon csattant amitől hála elestem.Éreztem valaminek az ízét.A kezemmel az arcomhoz kaptam hát jól sejtettem vérzett.Mi vérzett? Jaj ne innen elkel tünnőm azonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése