2013. augusztus 29., csütörtök

4.fejezet

Reggel

Felkeltem és meglepődtem amikor Liam állt az ablakomban.Mit keres itt Liam?-kérdeztem magamtól gondolatban.Liam felém nézett, majd elmosolyodott.
-Jó reggelt.-nyögtem ki kómás hangon.
-Jó reggelt.-mondta mosolyogva.
Majd lement és pár perc múlva visszatért egy tálcával ami teli volt étellel.
-Ezt meg miért kapom?-kérdeztem mosolyogva.
-Hát csak úgy.-mosolygott.-Fáradt vagy és gondolom nincs erőd lejönni.
-Köszönöm.-ültem fel és elvettem tőle a tálcát.
-Nincs mit.-mosolygott.-Öhm én lementem, majd szólj ha kell valami.-mondta mosolyogva, majd lement.
Milyen kedves volt ez most tőle.Nem gondoltam volna.Akaratlanul is mosolyra húzódott a szám.Megreggeliztem, majd éppen kiakartam kelni az ágyból mikor Liam bejött és elvette a tálcám.
-Kérsz még valamit?
-Öhm.Nem köszi.-álltam fel.
-Jó.-mondta Liam mosolyogva, majd levitte a tálcát.
Én becsuktam az ajtót és felöltöztem, majd megcsináltam a hajamat.Mikor végeztem az órám délután 2-őt mutatott.Úgy döntöttem ideje lemennem így hát ezt is tettem.Harry egy puszival fogadott engem.
-Jó reggelt unoka húgom.-mondta mosolyogva.
-Jó délutánt.-mosolyodtam el én is.
-Jól aludtál?-kérdezte, majd megpörgetett a levegőben.
-Igen.Nagyon is.Miért?-kérdeztem meglepetten.
-Csak kérdeztem.-mondta mosolyogva, majd lerakott.
Én meglepődtem a fiúk kedvességétől.Nem is voltak ilyenek mikor idejöttünk.Most meg..reggeli az ágyba, nagyobb figyelem.Ettől nekem is jobb kedvem lett.
-Jó reggelt.-jött le kómásan Meg.
-Jó reggelt.-mosolyogtam.
Meg odajött hozzám jött, majd az ölembe esett a fáradságtól.
-Szerintem menj vissza aludni.-nevettem el magamat.
Rám nézett, majd lehunyta a szemét.
-Na menjél.-mosolyodtam el.
-Kényelmes itt az öledben és erőm sincsen felmenni.-mondta komolyan.
Niallre pillantottam aki egyből vette a célzást.Oda jött hozzánk és felkapta Meget menyasszony pózba, majd felvitte.
-Végre.-mondta Louis nevetve.
-Pontosan.-nevettem el én is magamat.
-Már nem győzködjük hallani Niallt.-nevetett Zayn is.
-Én sem Meget.-mosolyogtam.
Harryre pillantottam és rákérdeztem.
-Ma mentek valahova?
-Igen.-mondta mosolyogva.
-És ki marad itt?-kérdeztem kíváncsian.
-Zayn.-mondta kicsit komolyabban.
-Ühümm.-bólogattam mosolyogva.
Zayn rám nézett, majd elővette a féloldalas mosolyát amit annyiszor láttam már, hogy meg sem lehetne számolni.Én csak vissza mosolyogtam rá egy kicsit félénken.
-Akarod, hogy majd énekeljek?-kérdezte meglepően kedvesen.
-Talán.-mosolyogtam rá.
A fiúk lassan elindultak, mi pedig Zaynnel kényelmesen elhelyezkedtünk a nappaliban.Meg fent aludt az emeleten.
-Akkor énekeljek neked valamit?-kérdezte Zayn.
-Énekelj.-dobtam le magamat a kanapéra.
Elkezdi énekelni a Little Thingset miközben végig a szemembe néz.Én is ugyan így tettem.Folyton a szemébe bámultam.Ő csak elmosolyodott és befejezte a dalt.
-Ez igazán szép volt.-mosolyodtam el és tekintetemet más felé szegeztem.
Nem tudtam mit tegyek így hát idegességemben elkezdtem harapdálni alsó ajkamat.Sikeresen el is haraptam.Egy hangos szisszenés hagyta el a számat a történtek után.Zayn hírtelen rám nézett, majd szemei más színt kezdtek el felvenni.


-Szaladj fel és zárkózz be Meg szobájába.-mondta ingerülten.
-Miért?-kezdtem megrémülni, de tudtam ha elmegyek sosem fogom megtudni mi is a titkuk.
-Menjél már.-mondta, majd felállt és hihetetlenül gyorsan előttem termett.
-Nem!-mondtam határozottan és felálltam.
Tudtam, hogy az lett volna a legjobb ha megteszem amit ő kér, de nem ment.Tudni akartam miről van szó.Egyszer csak letepert a kanapén és felém mászott.A szemei vörösen izzottak.
-Zayn.Mit művelsz?-kérdeztem egy kicsit megrémülve.
Nem mondott semmit csak lehajolt és megcsókolt.Nagyon meglepett tette és csak figyeltem mire készül még.Mikor elváltak ajkaink szája véres volt.Az én vérem volt ajkán.Lenyalta ajkairól a vért, majd megszólalt.
-Isteni véred van.
Ekkor berontottak a fiúk és Harry teli erőből neki csapta Zaynt a falnak.Meg éppen lefelé tartott a lépcsőn, de amikor meglátta Zaynt és Harryt azonnal vissza szaladt.
-Zayn nyugodj le!-tolta még erősebben a falhoz Harry.
-A vére olyan isteni.-mondta, majd engem nézett vágyakozóan.
Erre Liam felkapott az ölébe és felvitt a szobámba.
-Magyarázatot kérek..sőt követelek!-mondtam idegesen.-Mi volt ez az egész?
-Ugye nem harapott meg?-kérdezte aggódóan.
-Most én kérdezek!
-Könyörgöm ne ijedj meg.-mondta halkan.-Vámpírok vagyunk.
-Hiszen vámpírok nem is..-inkább nem fejeztem be a mondatomat.
-Nem mi?-kérdezte és a szemembe nézett, majd óvatosan megfogta a kezemet.
-Nem léteznek vámpírok.-nyögtem ki.
-De.Mi is azok vagyunk.-mondta halkan.-Remélem nem ijedtél meg tőlünk és nem fogsz elmenni.-mondta aggódva.
-Ha akarnék sem tudnék hova menni és én egy ilyen dologtól nem ilyedek meg.Egyébként ha te is 'vámpír' vagy-mutogattam az ujjammal.-akkor, hogy tudsz most ellen állni a véremnek?
-Hidd el nagyon nehéz..amúgy meg nem szeretnélek téged bántani és az előbb tértünk vissza a vadászatból.
-Vadászat?-néztem nagyokat és leültem az ágyra.
-Igen..állatokra.-mondta halkan.-Remélem te nem vagy olyan nagy természet védő.
-Én nem.Na jó ezt még most sem tudom elhinni.Sajnálom.-álltam fel hírtelen és leviharoztam az ajtóig.
A többiek a nappaliban voltak és amikor leértem mindenki rám figyelt.Gyorsan kifutottam az ajtón.Láttam amint Liam utánam fut és hirtelen elkapta a csuklómat.
-Könyörgöm ne menj el.-mondta és éreztem, hogy nagyon fáj neki.
-Csak egy kicsit..hagy legyek egyedül.Most muszáj egyedül lennem.Ígérem vissza jövök.
-Biztosan ?
Bólintottam egyet, majd kiszabadultam karjai közül és elindultam.
-Sajnálom.-mondta még egyszer, majd visszament.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó :D kövi rész!! :D

    VálaszTörlés
  2. Azta életem legjobb blogja!!!! Csak így tovább!!!! Mikor jön a kövi rész?????? :DD ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen. Nagyon köszönjük szépen!!! :) Sietünk vele.:)

      Törlés